The Onli Wei^SheN
SheN'




Tay Wei Shen.
19041989 -
19 years old :D
Aries


The Onli Hobbies

Sexy gers!!!
Dream to come True!
Watch Anime~



Free Site Counter
MUSIC.


FRIENDS.

The onli links

WENS

Juan.

cAiwei.

Sian Qin.
LennoN.
Sebastian.
Ben.
Cynthia*ah ma.
Fion.

MESSAGES.


CREDITS.


Image X
Brushes X | X
Hosted X | X | X
Designer X | X

Monday, June 7, 2010

Title: 《最好的我》


龚:我不在乎什么天长地久

  我只在乎你想不想要拥有

  一颗真心和温暖的手

  在身后 陪 你微笑或泪流

  我不在乎你下次会来呆多久

  我只在乎这心动前所未有

  我不会走 Coz I Love You So

  献给你最好的我

  就算只是朋友

  房:还想和你做朋友

  想念your big brown eyes

  可爱的lips I wanna kiss

  I miss想一直牵着你的手

  但我还年轻 心不定 又能怎么办

  (龚:boy,有什么话开不了口)

  No worries 我只是用脑想过头

  拥有了又想自由自由后又想拥有

  (龚:等待着 空逛着有话别保留

  他们说刮风的时候你总选择要一个人颤抖)

  Guess You'll Never Know Coz

  I'll Never Show (龚:为了谁你不自由)

  龚:我不在乎什么天长地久

  我只在乎你想不想要拥有

  一颗真心和温暖的手

  在身后 陪 你微笑或泪流

  我不在乎你下次会来呆多久

  (房:拥有了又想自由)

  我只在乎这心动前所未有

  (房:自由又想拥有)

  我不会走 `cause I love you so

  献给你最好的我

  就算只是朋友

  房:行不过别人把你追走

  也行不过自己暂时把你拥有

  (龚:你低头喝着酒别只顾喝着酒)

  做朋友是保护你最坏也是最好的借口

  龚:我明白要你爱是荒谬的要求

  我明白有些默契我必须要自守

  只是你眼眸走漏了一种

  Baby Baby想爱不能爱的哀求

  房:嘿,好久不见

  仲记得你中意听(粤)

  不如不见记得以前和你分享

  我的担心烦恼还有我的骄傲

  但现在我们之间

  却变得越来越有礼貌

  When we broke up

  你的朋友一定拍手说好

  现在你身边的他们大概都不喜欢我

  但是我还是我我还一样能活

  The reason why 我决定离开

  There is only one reason Why

  `Cause I know you deserve

  better and more

  没了我大家信不过的那个星座

  你一定要好好生活别想太多

  为什么我写了这首歌只想用心对你说

  I love you and I still

  do I love you now

  But it insists in a different

  way if I may, hey

  `Cause so I know you

  used to love me more

  But now as a friend

  我知道当我离开世界的那一天

  你一定会 流泪 在我的 照片前面

  And I`ll do the same

  Not `cause I want to met,

  Cause you have always

  been like my family to me

  这不是秘密

  但喺你身边既会有几多人知(粤)

  流过的泪 说过的话仍在我心中

  虽然已经失去你(粤)

  以后(粤)如果在街上碰到你和你心爱的那个谁

  唔好避(粤) 我会微笑 带礼貌地欣然面对

  I wish you luck, wish

  you health, wish you love

  with this smile and hug

  I wish you luck, wish

  you health, wish you love

  with this smile and his hug

  龚:我不在乎你下次会来呆多久

  我只在乎这心动前所未有

  I haven't go `cause I love you so

  献给你最好的我

  房:就算是朋友

  龚:我不在乎什么天长地久

  我只在乎你想不想要拥有

  一颗真心和温暖的手

  房:在身后陪你微笑或泪流

  龚:我不在乎你下次会来呆多久

  我只在乎这心动前所未有

  我不会走 `cause I love you so

  献给你最好的我

  就算只是朋友

  房:Nice to meet you

  I am very happy to have

  met you in my life

  谢谢你

  in here

  I wish love and health

  Hope to see you again

  Goodbye





- SheN
@8:41 PM

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com Online Users